joi, mai 27, 2010

Game, set and .... summer!




In fiecare an asociez primele imagini de la Roland Garros cu sosirea verii. Avand in vedere ca anotimpul rece este o corvoada, dar si faptul ca iubesc marile competitii sportive, pentru mine este vorba de o dubla sarbatoare!

Tenisul este unul din sporturile mele favorite si in general nu ratez turneele de mare slem. Este inca un sport elegant, al fair-play-ului, iar efortul extraordinar depus de un jucator pentru a castiga un turneu de mare slem (meciurile de 5 ore mi se par de-a dreptul inumane si poti sa ai parte de multe intr-un singur turneu) aduce si mai multa frumusete acestui joc.

Daca acum cativa ani eram fan declarat Nadal, anul trecut l-am descoperit pe Federer. Ma enerva perfectiunea lui, jocul fara defect. Nadal este latin si joaca mai pasional. Insa accidentarea lui Rafa mi-a dat sansa sa ma uit cu mai multa atentie la elvetian. Nu s-a nascut perfect, numeroasele trofee castigate au in spate multa multa munca. Stapanirea de sine e incredibila, iar bucuria sa de a castiga primul Roland Garros anul trecut l-a facut mult mai uman in ochii mei.

Anul acesta sper sa ne bucuram de o finala cu cei doi, cum sper ca intr-un viitor apropiat sa vad o finala de la Roland Garros direct din arena!

Pics via rolandgarros.com

Niciun comentariu: