joi, mai 20, 2010

Visul care ma ajuta sa adorm

Pentru ca am facut inot si 8 ani de zile am fost zi de zi in bazin, la antrenamente, am o relatie mai speciala cu apa. Mi se pare locul in care ma pot relaxa intotdeauna, oricate probleme as avea pe cap.

Asa ca, de cativa ani mi-am format o obisnuinta. Mi-am dat seama ca in fiecare seara cand ma intindeam in pat cu gandul sa adorm, mintea mea pleca cu capra la raze si se gandea la tot ce facusem eu cu o zi in urma si la ce urma sa fac maine. Ma stresam ingrozitor. Realizam ca problemele alea vor fi tot acolo si cand ma voi trezi si ca ar fi indicat sa nu ma mai gandesc la ele. Dar deh, e ca si faza cu: "NU te gandi la un elefant roz!" Evident ca tot la nebuniile mele ma gandeam.

Ca sa imi pacalesc mintea am inventat un alt subiect pe agenda. In fiecare seara plec intr-o calatorie imaginara la plaja. Nici nu conteaza asa de mult locul. Poate fi o insula exotica din Bora Bora sau plaja de la Corbu. E important sa fie cald. Simt nisipul fierbinte. Ma asez pe un cearseaf si nu e nimeni in jur pe o raza de cativa km. Inchid ochii si ascult dialogul valurilor. Hai ca mi s-a facut somn!

http://www.youtube.com/watch?v=YjciQMz_irU&feature=fvw

2 comentarii:

... spunea...

eu in serile in care nu pot sa adorm imi imaginez urmatoarele: castig la loto sume mari, f mari, si ma hotarasc ce cumpar cu ele - case la tara (pe care le mobilez, decorez) gradini, carti, etc. de multe ori trebuie sa iau visul de la capat pentru ca realizez ca am castigat prea putin pentru ceea ce imi doresc sa cumpar. so I feel you... :)
Corina

Despina PONOMARENCO spunea...

Pai vezi, e prea complicat. Mai bine te focusezi pe ceva simplu care functioneaza :)