miercuri, iunie 09, 2010

Daca ai putea calatori in timp, ce perioada ai alege?

Eu una sunt sigura. Nu as vrea sa vad cum arata viitorul. Ma uit la aceasta poza si ma intreb cum de se mai spune ca noi oamenii am evoluat?




Oare ce curiozitate as putea avea legata de cum va arata viitorul? Insa, unul din visele mele imposibile, dar la care imi place cu ardoare sa visez este calatoria in trecut. Ma fascineaza gustul pentru frumos si valorile din perioada interbelica.

Mi-ar placea sa fac o plimbare pe Calea Victoriei, sa ma pierd intre doamnele imbracate dupa ultima moda de la Paris si sa privesc pe sub palariile domnilor. Sa ma opresc la Capsa si sa o ascult pe Maria Tanase.


As insoti-o apoi intr-o calatorie la Paris si as scrie un reportaj despre povestea de dragoste dintrea ea si Brancusi. Si, fiind la Paris, as da o fuga la magazinul lui Coco Chanel pentru unul din sacourile sau deux piece-urile incredibil de simple si elegante.

Si, cand m-as intoarce in Bucurestiul din ziua de azi (pentru ca trebuie, nu pentru ca vreau), as inchiria un panou in Dorobanti unde ar trona cateva vorbe facute celebre de ea: "Some people think luxury is the opposite of poverty. It is not. It is the opposite of vulgarity."

Niciun comentariu: